Laatste voorbereiding LIssabon-Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Eugène Uiting - WaarBenJij.nu Laatste voorbereiding LIssabon-Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Eugène Uiting - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereiding LIssabon-Santiago

Blijf op de hoogte en volg Eugène

16 Mei 2016 | Spanje, Santiago de Compostella

Tja, wat gaat er dit keer mee in de rugzak?

Telkens lijkt het moeilijk, maar eigenlijk valt het mee. 2 afritsbroeken, 3 onderbroeken, 2 t-shirts korte mouw en 2 lange mouw, dunne trui, softshell jack, poncho, 3 paar sokken bergschoenen en sandalen, mini gaspitje/fles en mess-tin (koffie onderweg), spork, 2 kleine handdoekjes, lakenzak, slaapzak, luchtbedje, routeboekje, wat verbandmiddelen en toilet spul, oordoppen (tegen het snurken), broekriem, paspoort en credential (toegangsbewijs voor de pelgrimsherberg) zakmes, koplamp (WC vinden 's-nachts) buubbeltjesplastic (gewichtsloze zitplaats als het regent) en zipploc zakjes loopstok, reserve bril

Totaal gewicht 9,5kg

Wanneer vertrek je?

• 16 Mei 2016 - 22:11

Ans:

Oordoppen??? Haha.....
    Geniet van je avontuur, xx

• 16 Mei 2016 - 23:32

Solange:

Wandel ze en geniet!

• 16 Mei 2016 - 23:39

Ank:

Die 9,5 kilo loop je er vast af, voel jeniets meer

• 17 Mei 2016 - 07:32

Chanella Susanna:

Hoi Eugene, ik heb twee keer jouw bericht gelezen. Eerste keer dacht ik dat ik eroverheen heb gelezen. Tweede keer las ik het weer en dacht verrek hij neemt geen mobiele telefoon mee. En ik raak hier in Nederland voor jou in de stress! ik wens je heel veel loopplezier en I'm watching you big brother. Tot ziens.

Eugène

Na in 2008 en 2010 van Velden naar Santiago gelopen te hebben, hoop ik in 2012 samen met mijn zoon Jip langs de Noordkust van Spanje naar Santiago te lopen. Zoals velen reeds weten is 2012 niet goorgegaan, maar 2013 gaat het weer gebeuren. Helaas gaat Jip niet mee.

Actief sinds 22 Feb. 2008