Vader en Zoon zoeken de Kustweg - Reisverslag uit Velden, Nederland van Eugène Uiting - WaarBenJij.nu Vader en Zoon zoeken de Kustweg - Reisverslag uit Velden, Nederland van Eugène Uiting - WaarBenJij.nu

Vader en Zoon zoeken de Kustweg

Door: Eugene

Blijf op de hoogte en volg Eugène

18 Maart 2012 | Nederland, Velden

Op 26 juni 2012 ga ik samen met Jip onderweg naar Santiago de Compostella. Onze globale route gaat vanaf Bilbao, via Santander, Oviedo en Lugo naar Santiago. Als we dan nog puf hebben lopen we misschien nog door naar Finisterra en Muxia. Maar het beste plan is flexibiliteit zodat we de weg onze route kunnen laten bepalen. We zouden het leuk vinden als jullie ons weer gaan volgen en aanmoedigen.

Warme groet Jip en Eugène

• 18 Maart 2012 - 19:11

Hans Uut Twente:

Hallo Eugene en Jip
    fantastisch om de kust route te lopen, dat is ook altijd mijn plan geweest. lijkt mij ook heerlijk om met je zoon te lopen. Natuurlijk volg ik jullie en ook de voorbereiding.
    het klopt dan toch weer, de wandeltocht naar santiago eindigd daar niet maar begint pas als je weer terug bent Spanje.
    Maar je bent niet de enigste die deze weg gaat lopen, ik vertrek op 1 oktober vanuit Oviedo nar Santiago en wil daar op 20 oktober weer aankomen.
    al vast heel veel voor plezier met elkaar.
    Groetn uut Almelo
    Hans uut Twente
    www.hansuuttwente.nl

• 19 Maart 2012 - 08:12

Quinten:

Fantastisch!
    Samen met je zoon. Ik wens je veel genieten toe.

• 19 Maart 2012 - 09:32

Leny Bartels:

ik had er nog niets over gehoord, maar het is een mooi streven en....jullie hebben nog wat tijd met de voorbereiding. Ik wens jullie veel sukses ermee. groetjes

• 19 Maart 2012 - 10:08

Lex:

Steur effe 'n kaertje ônderwaeges :)

• 19 Maart 2012 - 12:06

Ger Lommen:

Eugene en Jip, Veel succes, mooi om samen op reis te gaan.

• 19 Maart 2012 - 13:56

Ellen Schaap:

Mooi plan Eugenen aan de wandel met je zoon!

lieve groet
    Ellen

• 19 Maart 2012 - 15:42

Funs En Annemie:

Waat ein verrassing! Weej gaon ôg zèker volge. Weej winse ôg hiel vuuël veurbereidings-plezeer. Weej weite zèker det ôg det geit lòkke.
    leeve groetjes.

• 20 Maart 2012 - 11:10

Leo & Tonnie:

Eugene en Jip:
    Bijzonder dat jullie samen deze tocht aangaan, wij wensen jullie veel mooie momenten toe, en gaan jullie zeker volgen

• 20 Maart 2012 - 12:39

Ank:

Hoi schatten,
    wat bijzonder om dit samen te gaan doen. Wij gaan jullie in ieder geval volgen.
    Veel plezier met het plannen maken; de voorpret is minstens zo belangrijk als de trip zelf.
    Liefs, J & A

• 21 Maart 2012 - 10:47

Winnie En Jan:

Ik had het van Eugene al gehoord en vind het heel stoer van jullie
    veel plezier met de voorbereiding en ik hoop zeker dat het jullie brengen mag wat je ervan verwacht.
    Jip zet 'm op.toi toi toi
    xxxxx Jan en Winnie

• 23 Maart 2012 - 17:40

Udo:

Hoi Eugène en Jip,

Ik ga jullie avonturen weer volgen. Veel succes en hou voeten en benen heel!